Slogan nebo popis obchodu

Nákupní košík

V košíku máte 0 položek
celkem za 0

Doprava a platba

Objednané zboží odesíláme do 4 pracovních dnů.

V případě, že bychom v této lhůtě zboží nemohli odeslat, budeme Vás vždy kontaktovat telefonicky.


Způsob dopravy:

  • veškeré zásilky zasíláme Českou poštou
  • Poštovné zdarma: při nákupu nad 1999 Kč
  • Doporučený balíček: cena 79,- Kč, do 2 kg, max. rozměr zásilky je  60 cm, součet všech stran maximálně 90 cm. Při platbě předem. Balík je na poště k vyzvednutí max. 14 dnů.


  • Balík do ruky: cena 99,- Kč do 5 kg, při platbě předem. Balík je na poště uložen maximálně 5 dnů.


  • Balík na poštu: cena 99,- Kč do 5 kg, při platbě předem. Balík je na poště uložen maximálně 5 dnů.
  • Zasíláme na Slovensko, Balik123.cz, cena 205 Kč a víše.


  • Cena dobírky: + 55,- Kč, prosíme naše zákazníky, aby volili platbu dobírkou jenom pokud nemají jinou možnost, například nevlastní bankovní účet. U bankovního převodu vy ušetříte peníze a my rychleji dokážeme zabalit všechny objednávky. Vyplňování složenky na dobírku nás velmi zdržuje, proto jsme ji náležitě zpoplatnili.

  • UPOZORŇUJEME NAŠE ZÁKAZNÍKY, ŽE POKUD SI ZVOLÍ ZPŮSOB PLATBY DOBÍRKA A ODSTOUPÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, ČÁSTKU ZA DOBÍRKU NEVRACÍME.

 

 

 


  • Osobní odběr: v našem skladu v Plané nad Lužnicí je možný jenom po platbě předem zdarma.


Způsob platby:                            

  •  Bankovním převodem na náš účet, vedený u Fio banka a.s., číslo účtu v CZK je 2200999524/2010
  •  účet v Euro pro slovenské zákazníky je 2800999544/2010
  •  Kvůli elektronické evidenci tržeb NEPŘIJÍMÁME PLATBY V HOTOVOSTI.
  • Platby kartou, systém GOPAY jsme dočasně zrušili kvůli EET.


Prosím u převodu vyplňte pečlivě variabilní symbol, urychlí to odeslání Vaší objednávky. 

Zboží odesíláme po příchodu platby účet.


Převzetí zboží:                       

  • Pokud zboží dorazilo s poškozeným obalem, balík nepřebírejte. Sepište s přepravcem zápis o škodě.
  • Pro reklamaci na poště je třeba mít s sebou originální obal od balíku!


Poškozené zboží:                   

  • Pokud obal nebyl zjevně poškozen, máte právo reklamovat u přepravce ve lhůtě 2 dnů, vezměte s sebou obal od zásilky. Prosím kontaktujte nás také mailem nebo telefonicky.


Kupující má povinnost zkontrolovat okamžitě bez jakéhokoliv odkladu dodané zboží a fakturu!