Slogan nebo popis obchodu

Nákupní košík

V košíku máte 0 položek
celkem za 0

Doprava a platba

Objednané zboží odesíláme do 4 pracovních dnů.

V případě, že bychom v této lhůtě zboží nemohli odeslat, budeme Vás vždy kontaktovat telefonicky.

 

Způsob dopravy:

  • veškeré zásilky zasíláme Českou poštou nebo GLS
  • Poštovné zdarma: při nákupu nad 3000 Kč
  • Doporučený balíček: cena 79,- Kč, do 2 kg, max. rozměr zásilky je  60 cm, součet všech stran maximálně 90 cm. Při platbě předem. Balík je na poště k vyzvednutí max. 14 dnů.

 

  • Balík do ruky: cena 129,- Kč do 5 kg, při platbě předem. Balík je na poště uložen maximálně 5 dnů.

 

  • Balík na poštu: cena 129,- Kč do 5 kg, při platbě předem. Balík je na poště uložen maximálně 5 dnů.
  • GLS: 85 Kč
  • Zasíláme na Slovensko, Balik123.cz, cena 205 Kč a výše.

 

  • Cena dobírky: + 55,- Kč, prosíme naše zákazníky, aby volili platbu dobírkou jenom pokud nemají jinou možnost, například nevlastní bankovní účet. U bankovního převodu vy ušetříte peníze a my rychleji dokážeme zabalit všechny objednávky. Vyplňování složenky na dobírku nás velmi zdržuje, proto jsme ji náležitě zpoplatnili.
  •  
  • UPOZORŇUJEME NAŠE ZÁKAZNÍKY, ŽE POKUD SI ZVOLÍ ZPŮSOB PLATBY DOBÍRKA A ODSTOUPÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, ČÁSTKU ZA DOBÍRKU NEVRACÍME.

 

  • Osobní odběr: v našem skladu v Plané nad Lužnicí je možný jenom po platbě předem zdarma.

 

Způsob platby:                            

  •  Bankovním převodem na náš účet, vedený u Fio banka a.s., číslo účtu v CZK je 2200999524/2010
  •  účet v EURO pro slovenské zákazníky je 2800999544/2010
  •  platby kartou, systém GOPAY
  •  NEPŘIJÍMÁME PLATBY V HOTOVOSTI kvůli EET
  • Prosím u převodu vyplňte pečlivě variabilní symbol, urychlí to odeslání Vaší objednávky. 

Zboží odesíláme po příchodu platby účet.

 

Převzetí zboží:                       

  • Pokud zboží dorazilo s poškozeným obalem, balík nepřebírejte. Sepište s přepravcem zápis o škodě.
  • Pro reklamaci na poště je třeba mít s sebou originální obal od balíku!

 

Poškozené zboží:                   

  • Pokud obal nebyl zjevně poškozen, máte právo reklamovat u přepravce ve lhůtě 2 dnů, vezměte s sebou obal od zásilky. Prosím kontaktujte nás také mailem nebo telefonicky.

 

Kupující má povinnost zkontrolovat okamžitě bez jakéhokoliv odkladu dodané zboží a fakturu!